Beste stier I Mohican State Park, Ohio

De beste 10 miles Av Mohican Park på en tur! Hotell I Nærheten Av pleasant Hill Dam Ta Lyons Falls Trail forbi små Og store Lyons Falls. Fortsett på stien etter skilt til dekkbroen. Ikke krysse dekselet broen, men gå til høyre der parkeringsplasser er til stien hodet For Hog Hollow Trail. Følg denne stien opp til branntårnet. Det er flott utsikt fra toppen av branntårnet. Fra branntårnet følg parkveien øst for ca 2 kilometer (1,25 miles). Det er svært lite trafikk på denne veien. Dette vil ta Deg Til Gorge Overse. Det er verdt noen ekstra skritt for å gå til de to utkikkspunkter. Tilbake pa parkveien er det bare noen fa skritt til neste sti til venstre. Viktig: Ta neste sti til venstre. Hovedbrannveien stien vil gå rett og deretter kurve til høyre, men vår sti går til venstre. Denne stien tar deg ned til oppkjørselen der hyttene er og til broen for å krysse til nordsiden Av Clear Fork Mohican River. Det er her Hemlock Gorge Trail begynner. Det er nå en ny del på denne stien som fører langs vannkanten. Stien tar deg til oppkjørselen der Den Primitive Campingplassen er. Følg denne oppkjørselen opp til den overbygde broen. Ikke krysse denne broen, men krysse gaten til stien hodet For Pleasant Hill Trail. Dette tar deg tilbake til Pleasant Hill Dam. Vis mer